Up Kinderopvang

CBS Melodie werkt samen met Up Kinderopvang, een onderdeel van Stichting Samen.

Up peuteropvang voor kinderen van 2,5 tot 4 jaar

Bij de peuteropvang van Up voelen kinderen zich echt thuis. En voelen ze zich vrij om te groeien, te leren en lekker te spelen! Kinderen op de peuteropvang hebben in de eerste plaats heel veel plezier. Door te spelen in een goed ingerichte omgeving leren ze al veel. Bij de gezellige, deskundige peuteropvang van Up doen we daarom heel veel spelletjes, lezen we leuke boekjes en gaan we lekker naar buiten. Spelenderwijs leren de kinderen ook sociale vaardigheden zoals samenwerken, op je beurt wachten en eerlijk delen. Na de peuteropvang is de overgang naar de basisschool niet zo groot.

Up buitenschoolse opvang voor kinderen van 4 tot 13 jaar

Na een schooldag kan uw kind bij Up uitrusten, lol maken en meedoen met activiteiten van Up actief. Dat is het programma vol inspirerende thema’s en activiteiten die veel ruimte bieden aan ontwikkeling en speelplezier. Hierbij valt te denken aan creatief, sport en spel, media, dans en theater, koken en voeding, muziek, natuur, techniek en wetenschap.

Up is er het hele jaar door, iedere schooldag, maar ook op dagen dat er geen school is. Bijvoorbeeld in een schoolvakantie. BSO kunt u ook combineren met voorschoolse opvang of aanvullen met extra opvang op schoolvrije dagen.

Up werkt samen met ouders, scholen en organisaties in de wijk. Dat doet Up vanuit een sterke maatschappelijke betrokkenheid. De samenwerking met het onderwijs staat garant voor een mooie doorlopende ontwikkelingslijn, bij onze vestiging van 4 tot 13 jaar.

Up Kinderopvang
Admiraal Helfrichsingel 20, Rijswijk